Pengikut

Sabtu, 11 April 2015

Happy birthday to me!! Genap sudah 20 tahun hari niey. Syukur masih diberi kesempatan aku melihat dunia lagi pada waktu ini. Dari semalam tak putus-putus terima ucapan dari teman-teman dan keluarga. Terima kasih semuanya. Terutama sekali orang yang pertama wish,iaitu Siti Zawiah. Seterusnya terima kasih jugak untuk Naze yang buat video ucapan selamat hari jadi serta Nekmah yang ayat dia buat aku sebak jugak. Juga terima kasih buat Azeera dan Ayu yang sanggup buat moment wechat untuk wish aku. Terima kasih kepada cikgu-cikgu ganu aku jugak. Kak arah, En.Q dan Sanggg. Seriously aku amat hargai semuanya. Jugak buat kawan-kawan yang lain Ain, Nad, Amy, Sue, Epah, Tasha, Amylia, Syikin, Jing he, Kwang hui, Syanip, Arif dan ramai lagi yang aku tak sebut nama. Panjang pulak nanti kalau aku nak tulis nama sorang-sorang. Rasa nak lompat bintang je kan bila dapat wish dari orang yang kita suka. Macam tu la aku rasa semalam. Hehe thanks awak.. Terima kasih sangat kepada semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan