Wish Birthday Someone

Mood dipetang hari seolah-olah dibawa terbang oleh angin..entah kenapa tiba- tiba rasa macam niey..kelmarin aku ada wish birthday someone dekat facebook tapi hari niey aku rasa menyesal..hmm bukan menyesal sebab wish birthday dia tapi menyesal sebab kenapa aku wish dekat facebook dan bukan twitter.. Kami kenal dekat twitter so aku rasa sepatutnya aku wish dekat sana sebagai tanda hargai permulaan perkenalan kami tapi aku tak buat macam tu..walaupun cuma kawan biasa tapi ntah la aku rasa nak buat macam tu tapi dah terlewat dah..bagi orang lain maybe tak penting pown wish dekat mana asalkan wish je tapi bagi aku penting.. Harap aku masih ada peluang lagi tahun depan..betul betul rasa kecewa dengan diri sendiri..hmm pelik betul kan aku niey benda macam niey pown mampu ganggu aku..ok la cuba pujuk diri sendiri semoga ada peluang lagi..amin

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Segmen GA Jalan-Jalan Tambah Kenalan by Ema Hasan

Selamat Tahun Baru 2015