Selamat Tahun Baru 2015

Hye semua :)..hari niey 1/1/15 so dah masuk tahun baru..huhu nak gembira kew sedih niey sebab angka depan dekat umur tu dah bertukar dari satu ke dua..haih perangai rasanya kena ubah sikit niey sebab aku bukannya makin muda lagi..haa lagi satu aku harap tahun niey takde la aku jadi perampas boyfriend sesapa walaupun sebelum niey aku tak pernah rampas boyfriend orang lain..haha niey kes aku mimpi semalam la niey..ada kew patut mimpi rampas boyfriend orang lain..huwaa mintak simpang malaikat 44 la taknak aku jadi camtu..eh ok la malas nak bercerita panjang2 tapi sebelum tu aku nak ucap Selamat Tahun Baru 2015 dekat korang semua semoga tahun niey menjadi tahun bermakna buat kita..ok la salam sayang muahhh muahhh..bye

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Segmen GA Jalan-Jalan Tambah Kenalan by Ema Hasan